На сьогодні ринок вантажоперевізників дуже великий, і кожен бореться за свого клієнта. Але мало хто знає, що ті ж перевізники виявляються нечесними по відношенню до своїх клієнтів. На нашому величезному досвіді ми багато разів стикалися з ситуаціями, в яких “розгрібали”. те, що напартачили недобросовісні компанії.

Згадується зовсім недавно випадок, коли дзвонить клієнт, і просить перевезти і підняти на поверх дорогу шафу. Наша бригада приїхала на місце, все зробила в кращому вигляді, і виявляється, що до нас тут побувала інша компанія, перевезла частину майна і залишила тільки шафу, посилаючись на те, що вона не проходить у двері на сходовій площадці, і взагалі важка. Тож задумайтеся, навіщо Вам потрібні такі перевізники? Якщо компанія не може виконати переїзд цілком і повністю, то навіщо тоді замовляти таку компанію? Щоб потім мати проблеми? А якби вони розбили ту саму шафу, хто б оплачував ремонт?

Насправді такі косяки зустрічаються часто-густо, а все тому, що клієнт “ведеться” на ціну, забуваючи при цьому всім відому приказку “скупий платить двічі” і співвідношення “ціна-якість”. Невже конкуренти надають таку цінову пропозицію, що ніхто не може відмовитись і потрапляють у їхні сіті? А що відбувається далі? Хлопці – вантажники ходять один за одним створюючи суєту та ефект роботи, а самі не знають, як підійти до холодильника. Гаразд, холодильник якось винесли, потім посиділи, перекурили, далі пішли створювати видимість робіт. Машини приїжджають або маленькі, і нічого не поміщається, або брудні, що диван шкода поставити, або без хоч трохи облаштованого до перевезення меблів кузовом, або просто дорогі. Отже, переїзд, який можна було б виконати за три години, ця економна бригада горе-студентів робить за п’ять годин (і то якщо все перевезуть в цілості та безпеці), от і рахуйте де тут вигода.

З іншого боку, подумайте де може бути найнижча і оптимальна ціна? Давайте проведемо паралель, скажімо, із мінеральною водою. У кого буде дешевше купити: у супермаркеті, у кіоску, або на заводі-виробнику? Відповідь очевидна. У вантажоперевезеннях необхідно дотримуватися такого самого принципу. Як компанія-перевізник може зробити дешевше, якщо вона не має навіть власного автопарку? Якщо вона не має свого офісу, щоб прийти і написати скаргу за розбите дзеркало? Якщо вона не сплачує податки? Відповідь на долоні: вони роблять ціни трохи дешевше, але всю погодинну роботу затягують у два рази, і претензій надати просто нікому.

Шановні клієнти, щоб не потрапляти на приховані хитрощі, просто дотримуйтесь простих істин, дізнайтеся у постачальника послуг три речі: чи є власний автопарк, куди прийти з претензією, чи платить податки. І Ви здивуєтеся наскільки ринок вантажоперевезень малий.