Переїзд офісу у Дніпрі

Багато компаній в якийсь момент перебувають у ситуації, коли їм необхідно переїхати з одного офісного приміщення до іншого. Звичайно ж, у кожної фірми свої причини на те, щоб зробити цей крок, але в основному, офісні переїзди організовуються в тих випадках, коли розширюється штат співробітників, необхідні нові приміщення для розташування додаткових офісних відділів або просто керівництво організації намагається зробити все, щоб забезпечити зручність співпраці зі своїми клієнтами. 

На сьогоднішній день, офісний переїзд у Дніпрі та будь-якому іншому місті, не можна назвати проблемним, оскільки для його здійснення можна звернутися до спеціалізованої фірми, яка допоможе вам здійснити його легко та просто. До таких компаній належить і наша. Ми надаємо послуги як квартирного, так і офісного переїзду. Якщо ви звернетеся до нас, то переїзд офісу в Дніпрі не завадить робочому процесу, тому що ми працюємо за індивідуально складеним планом переїзду для кожного підприємства, внаслідок чого офісний персонал не буде відвернений від своїх робочих обов’язків. Наприклад, вантажники компанії ”Богатир” можуть без проблем здійснити офісний переїзд уночі або у вихідні дні. Адже поміркуйте самі, що варіант переїзду у вихідні буде найбільш оптимальним, оскільки співробітники в п’ятницю ввечері підуть з роботи, а в понеділок вранці вже спокійно можуть приступити до виконання своїх обов’язків, без будь-яких змін у робочому графіку.

Для того, щоб офісний переїзд у Дніпрі був здійснений швидко і без проблем, співробітники компанії, що обслуговує вас переїздом, попередньо повинні скласти план роботи. Складений план, який співробітники нашої компанії починають розробляти відразу після того, як приймуть вашу заявку на офісний переїзд, дозволяє не розтягувати його на кілька днів. Адже найчастіше переїзд з одного офісу в інший потрібно виконати терміново, щоб не збивати робочий графік його співробітників, і за помірну плату. У зв’язку з цим під час офісного переїзду вантажники обов’язково повинні забезпечувати деякі умови роботи: безпеку перевезення майна фірми, оперативність, надійність транспорту для перевезень та високий рівень обслуговування персоналом компанії з вантажоперевезень.

Звичайно, важливим фактором, який впливає на вибір компанії з вантажних перевезень, є та вартість послуг, яку вони вимагають. Це не дивно, тому що будь-якій фірмі необхідно вкластися в той бюджет, який вона може виділити на переїзд офісу в Дніпрі та будь-якому іншому місті. Компанія “Богатир” готова запропонувати вам допомогу в офісному переїзді за розумну ціну.

З чого складається послуга офісного переїзду?

Для того, щоб забезпечити безпеку перевезення офісних меблів при переїзді офісу в Дніпрі, вантажники нашої компанії здійснюють підготовку крісел, столів, техніки, документів та іншого. У такому разі все, що було в офісі, буде доставлено цілісності та безпеці на нове місце і розміщено в новому офісі. Ця умова підготовки до переїзду є надзвичайно важливою, оскільки від грамотного та компактного пакування важливих для роботи офісу речей залежатиме не тільки безпека, а й швидкість процедури переїзду в інше приміщення.

Можна здійснити переїзд офісу Газеллю в Дніпрі, на своєму особистому транспорті, на транспорті вантажників компанії або за допомогою послуг транспортних компаній. Якщо ви скористаєтеся послугами нашої компанії, то на ваші плечі не буде покладено завдання знайти відповідний транспортний засіб для переїзду. Наша компанія-перевізник обов’язково надає свій транспортний засіб для перевезення офісних меблів та іншого майна. В основному, ми пропонуємо найбільш зручний для цього транспорт – Газель. 

Отже, вище ми вказували, що для того, щоб успішно завершити переїзд офісу в Дніпрі, необхідно скласти поетапний план роботи. Наші співробітники складають його так.

Поетапний план роботи

Перший етап — визначення фронту робіт. На першому етапі робіт ми визначаємо список та властивості офісного майна, яке потрібно буде перевезти. Такий підхід дає нам можливість правильно вибрати пакувальні матеріали для безпеки перевезення речей. Потім ми ретельно пакуємо документацію, речі та ставимо на них маркер, відповідно до якого ми можемо визначити тип та сферу їх використання.

Другий етап — демонтаж офісних меблів та техніки та їх підготовка до переїзду. Як приклад, можна розглянути оргтехніку та комп’ютери, які потребують особливо обережного поводження. У зв’язку зі специфікою цього офісного обладнання ми пакуємо їх у спеціальні контейнери, які забезпечують їм надійний захист.

Далі ми займаємося пакуванням особистих речей співробітників офісу. Вони пакуються в індивідуальні коробки, на яких будуть наклеєні стікери з прізвищем та ім’ям співробітника і номером кабінету, якщо він є.

Якщо в офісі є рослини, їх ми будемо пакувати в картонні коробки. При їхньому транспортному перевезенні враховуватиметься температурний режим.

Третій етап — транспортне перевезення. На даному етапі робіт дуже важлива оперативність, яку мають співробітники нашої компанії з перевезень. Транспорт для перевезення наша фірма подає виключно у вказаний час. Щойно машина під’їжджає, починається завантаження офісного майна. Всі навантаження та розвантаження офісного майна, ми виконуємо швидко та грамотно, за рахунок злагодженої роботи наших співробітників. Водій має із собою всі потрібні документи, а саме, заповнений дорожній лист та ТТН.

Четвертий етап — розвантажувальні роботи, перенесення речей на потрібний поверх та їхнє розпакування. Відповідно до укладеного договору між офісом, якій необхідний переїзд і нашою компанією-перевізником, наші вантажники можуть виконати монтаж офісних меблів та розмістити обладнання в новому офісному приміщенні.

Переїзд офісу у Дніпрі — це процедура, яку краще довірити професіоналам. Компанія “Богатир” готова надати вам послуги з перевезення офісного майна у вказане місце, дуже швидко, якісно, ​​а головне, за розумну ціну.