Однією з найбільш актуальних послуг на ринку вантажоперевезень у Дніпрі є офісний переїзд. Особливо це відчувається у великих містах, де процвітає ділове життя нашої держави. Практично щодня через розширення тієї чи іншої компанії, проведення ремонтних робіт або потреби змінити приміщення офісу потрібне перевезення дорогого обладнання, сейфів, банкоматів, меблів та інших офісних предметів.

Оскільки успішне транспортування подібного вантажу безпосередньо залежить від кваліфікації такелажників, наявності всієї необхідної спецтехніки, пакувальних матеріалів та надійного вантажного автотранспорту, слід звертатися до фахівців у цій галузі.

Щоб переїзд пройшов благополучно і офіс на новому місці запрацював на повну силу вже наступного дня після переїзду, варто ґрунтовно вирішувати це завдання. Спеціалізовані транспортні компанії з серйозною репутацією та достатнім досвідом роботи зможуть оперативно виконати всі вантажно-розвантажувальні роботи та акуратну доставку вантажу. Важливо відзначити, що компанії, які ведуть діяльність у сфері вантажоперевезень, пропонують своїм клієнтам:

◾гарантію якості та оперативності виконання замовлення;

◾повну відповідальність за матеріальні цінності при здійсненні навантаження, розвантаження та перевезення вантажу будь-якого типу;

◾лояльну цінову політику, вартість кожного замовлення на офісний переїзд розраховується, як правило, індивідуально, де враховуються багато факторів. Тому переїзд офісу, який спочатку лякає своєю вартістю, може виявитися цілком доступним за ціною і не підірве бюджет навіть невеликої фірми;

◾солідний досвід роботи на ринку даних послуг;

◾ наявність справної спецтехніки, першокласного вантажного автотранспорту різної вантажопідйомності та всіх пристроїв.

На перший погляд, перевезення офісу – не дуже складне завдання. Це справді так, якщо сам процес грамотно організований та виконується командою висококваліфікованих працівників. Досвід та вміння вантажників-такелажників, водіїв та диспетчерів транспортної компанії зумовлюють можливість у максимально стислий термін розробити та реалізувати найбільш ефективний та вигідний план вантажоперевезення меблів, обладнання та інших речей з офісу. Вартість офісного переїзду безпосередньо залежить від складності процесу, кількості дорогої техніки та інших нюансів.

Основними факторами тут є повне збереження майна, що перевозиться, і відсутність додаткових витрат для клієнтів, які можуть виникати в процесі офісного переїзду. При розрахунку вартості переїзду офісу враховується обсяг та характеристики речей – параметри та матеріал меблів, цілісні, розбірні або клеєні меблі, наявність скляних елементів, важких речей, таких як: сейф, серверні стійки, великі металеві шафи, тендітне обладнання.

Транспортні компанії, що ведуть діяльність у галузі вантажних перевезень, забезпечують своїм клієнтам, при офісних переїздах:

◾професійну розробку поетапного переїзду у всіх деталях, що унеможливлює будь-які неприємні сюрпризи для клієнтів;

◾достатню кількість пакувальних матеріалів для будь-яких предметів, включаючи найтендітніші речі, працівники, за бажанням клієнта, самостійно пакують речі, що перевозяться;

◾якісне розбирання та пакування всіх меблів;

◾особлива увага приділяється цінним предметам, документації, обладнанню, іншим речам, що є матеріальною цінністю;

◾професійні вантажно-розвантажувальні роботи;

◾успішне складання та розміщення меблів.